Reklamation

Reklamation
Vill Ni reklamera en vara, som är defekt eller skadad, kontakta vårt lager. Var noggrann med att ha Ert ordernummer tillgängligt vid kontakt med oss. Det krävs alltid kontakt med lagret och godkännande av dem innan varor kan returneras. Vid retur ansvarar Ni för att varorna inte tar skada eller förstörs under transporten. Kundens kostnad för returfrakt vid reklamation återbetalas. Nordic Gateway Lager och Order i Nässjö Tel: 0380-55 64 00, telefontider: 7-12, 13-16. Mejl: produktion@nordic-gateway.se

Retur & Bytesrätt
Ni har 14 dagars öppet köp från att Ni har mottagit varan. Vid retur krävs kontakt med lagret och godkännande innan varor returneras.  Ni står för transport tillbaka till vårt lager och har ansvar för att varorna inte blir skadade under transporten. All kontakt vid retur sker med Nordic Gateway Lager och Order i Nässjö Tel: 0380-55 64 00, telefontider: 7-12, 13-16. Mejl: produktion@nordic-gateway.se

Transportskador
Om Ert paket är skadat i samband med mottagandet är det viktigt att anmälan sker på plats av Er och att lagret kontaktas: Nordic Gateway Lager och Order i Nässjö. Tel: 0380-55 64 00, telefontider: 7-12, 13-16. Mejl: produktion@nordic-gateway.se.

Tvist
Vi strävar alltid efter att lösa våra problem eller tvister i samråd med kunden. Kontakta oss. Om det inte går hänvisar vi i första hand till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN).